Yoga tussen de kunst - Cobra Museum voor Moderne Kunst

Voel je Grenzeloos en vrij  | Yoga tussen de kunst

Datum: zondag 8 oktober
Tijd: 1e sessie 9.00 – 10.00 uur | 2e sessie 10.30 –  11.30 uur
Toegang: Deelname gratis (er is beperkt plek)
Aanmelden: bij AmstelveenSport

Op zondagochtend 8 oktober – op de laatste tentoonstellingsdag van Grenzeloos en vrij en De andere Picasso. Terug naar de bron – organiseert het Cobra Museum in samenwerking met Amstelveen sport twee yoga-sessies tussen de kunst.

De eerste sessie vindt plaats om 09.00 – 10.00 uur in de tentoonstelling Grenzeloos en vrijYogaschool Melt Mind & Life verzorgt hier een basic hatha les tussen de schilderijen van Karel Appel, Pablo Picasso, Max Beckmann en vele anderen.

De tweede sessie is een Yin Yoga-les om 10.30 – 11.30 uur in de Voordrachtszaal, tussen de tentoonstellingen Flora Fantastica en Mijn Cobra Avontuur.

Doe mee, voel je grenzeloos en vrij en geniet van een ontspannende en inspirerende ochtend in het Cobra Museum!

Praktische informatie
Neem je eigen yogamat mee naar de les. Heb je deze niet? Laat het even weten d.m.v. een e-mail naar onderstaand mailadres, dan nemen wij er een voor jou mee.

Trek comfortabele kleding aan. In de tentoonstellingsruimte kan het wat frisser zijn, dus zorg voor een extra laagje.

Voor meer informatie, kun je mailen naar beweegcoach@amstelveensport.nl of bellen naar 088-8585104