Moet ik een online ticket reserveren?
Wij adviseren u om voorafgaand aan uw bezoek een online ticket aan te schaffen. Het is mogelijk om aan de kassa een ticket te kopen.
Ook houders van onder andere de Museumkaart, ICOM, Stadspas en Vriendenpas raden wij aan online te reserveren.
Moet ik met een Museumkaart online reserveren?
Dat is niet verplicht, maar raden we u wel aan. U dient de Museumkaart ook te tonen in het museum.
Moet ik met een VriendenLoterij VIP-KAART online reserveren?
Dat is niet verplicht, maar raden we u wel aan. U dient uw VIP-KAART ook te tonen in het museum.
Waarom raden jullie aan om online tickets boeken?
Het voordeel van een online ticket is dat er weinig tot geen wachttijd is bij de entree.
Kan ik mijn online ticket(s) wijzigen?
Tot 48 uur voor de gereserveerde bezoekdag, helpen wij graag om een nieuwe dag te vinden. Het omboeken van tickets is alleen mogelijk mits er een nieuwe datum beschikbaar is. Let op: bestel niet zelf voor een andere datum. Neem contact met ons op, zie onderaan deze pagina.
Ik wil mijn ticket annuleren, wat moet ik doen?
Online aangekochte tickets worden niet gerestitueerd. Tot 48 uur voorafgaand aan uw bezoek is het mogelijk om tickets om te boeken naar een andere datum, mits beschikbaar. Neem contact met ons op, zie onderaan deze pagina.
Kan ik telefonisch reserveren?
Helaas is het niet mogelijk om tickets telefonisch te reserveren. Bestel de tickets makkelijk en snel op onze website.
Op elk ticket staat dezelfde naam. Is dat een probleem?
Nee, dat is geen probleem. Op het ticket staat de naam van degene die de order heeft geplaatst en betaald. Op elk afzonderlijk ticket staat een unieke barcode en QR code, die bij de ingang wordt gescand.
Moet ik het ticket printen?
U mag een online ticket printen, maar dat hoeft niet. U kunt het ticket ook bij de toegangscontrole op een mobiel apparaat tonen. Als u in bezit bent van een kortingspas, zoals een Museumkaart, dient u deze ook te kunnen tonen.