Cobra Pakt Uit! | Yoga tussen de kunst - Museum Cobra

Cobra Pakt Uit! | Yoga tussen de kunst

Zondag 28 januari

Yoga en karate* tussen de kunst
*De karate les gaat niet door vanwege te weinig aanmeldingen.

Datum: zondag 28 januariTijd: 09.00 – 09.45 uurToegang: Deelname gratis bij aankoop museumentreeAanmelden: via de ticketlink

Gezonde voornemens? Kom op zondagochtend 28 januari sporten tussen de kunst. In samenwerking met Amstelveensport organiseert het Cobra Museum twee sportieve sessies tussen de kunst. Begin je dag ontspannen met een yogales tussen de portretfoto’s van Anton Corbijn. Na afloop ontvang je een muntje voor een heerlijke smoothie in het café.

Meld je snel aan want er is slechts een beperkt aantal plekken beschikbaar.

Yoga-les
Yoga maakt je sterk, fit en flexibel. Louise geeft al meer dan 20 jaar yoga-lessen vanuit verschillende yoga-disciplines en zorgt voor een veilige, leuke yogales met veel afwisseling.

Praktische informatie
Beide lessen worden gegeven op instapniveau dus iedereen kan meedoen. In de tentoonstellingsruimte kan het wat frisser zijn, dus zorg voor een extra laagje comfortabele kleding. Als je hebt gekozen voor de yoga-les neem dan je eigen yoga mat mee. Heb je deze niet? Laat het even weten d.m.v. een e-mail naar onderstaand mailadres, dan nemen wij er een voor jou mee.

Voor meer informatie, kun je mailen naar beweegcoach@amstelveensport.nl of bellen naar 088-8585104