Cobra Pakt Uit! | Workshop: R.I.P. my Jeans - Cobra Museum voor Moderne Kunst

Zondag 25 februari

Datum: Zondag 25 februari
Tijd: 14.00-16.30 uur
Toegang: Gratis op vertoon van geldig museumticket voor die dag
Groep: maximaal 30 deelnemers
Voor: iedereen (kinderen t/m 12 jaar onder begeleiding)

Reservering instructies:
1. Reserveer je kaartje via deze link
2. Selecteer entree zondag 25 februari 2024
3. Selecteer een tijdslot vóór 14.00 uur
4.Selecteer je entreeticket en klik op volgende
5. Selecteer de workshop R.I.P. my Jeans

Het Cobra Museum daagt je uit om iets nieuws te creëren van oude denim. Heb jij thuis nog oude jeans liggen? Of een spijkerjasje dat je niet meer draagt? Maak er iets nieuws van! Laat je inspireren en begeleiden door onze professionele museumdocenten en creëer bijvoorbeeld een denim bloemstilleven, een handige opbergtas of een denim vaas. De mogelijkheden zijn eindeloos!

Fotograaf en filmmaker Anton Corbijn presenteert in MOØDe foto’s waarin hij de cross-over verkent tussen fotografie en de modewereld. De tentoonstelling bevat rond de tweehonderd foto’s, waaronder de inmiddels iconische portretten die Corbijn maakte van model Kate Moss, modeontwerper Alexander McQueen en campagne foto’s voor de grote jeans merken Levi’s en G-Star.

Na afloop maken we van alle creaties tezamen een expositie in het museum. Deze expositie zal vervolgens nog een week te zien zijn in het museum. Uiteraard kun je er ook voor kiezen om je werk meteen mee naar huis te nemen en niet achter te laten.

Nog oud denim thuis liggen? Neem het mee!