Cobra Pakt Uit! | Viert u dit jaar uw 75e verjaardag? - Cobra Museum voor Moderne Kunst

Cobra Pakt Uit! | Viert u dit jaar uw 75e verjaardag?

Zaterdag 26 augustus

Cobra Pakt Uit!
Samen vieren we 75!

Datum: Zaterdag 26 augustus
Tijd: 10.00u – 12.00u
Toegang: Deelname aan de activiteiten in de voordrachtzaal is gratis voor iedereen. Het tentoonstellingsbezoek is op deze dag gratis voor bezoekers uit 1948 (op vertoon van ID-kaart). Anderen die meekomen betalen de reguliere toegangsprijs.

Aanmelden: Meld u aan door een email te sturen naar evenementen@cobra-museum.nl

Dit jaar is het alweer 75 jaar geleden dat de internationale Cobra-beweging werd opgericht. Het Cobra Museum staat natuurlijk uitgebreid stil bij dit jubileum.

Viert u dit jaar ook uw 75e verjaardag? Dan nodigen wij u op zaterdagochtend 26 augustus graag uit voor een feestelijke en gezellige ochtend in het museum. Wij zorgen deze ochtend voor muziek, een taartje en een leuke herinnering om mee naar huis te nemen. Ook is er natuurlijk gelegenheid om de jubileum-tentoonstelling Grenzeloos en vrij te bekijken.

We ontvangen u deze ochtend graag met een taartje en koffie of thee in onze voordrachtzaal. U kunt feestelijk op de foto bij onze photobooth en onze vrijwilligers zijn aanwezig om samen met u een mooie button te maken.

Samen feestvieren en herinneringen ophalen is natuurlijk nog leuker, dus neem vooral uw (klein)kind, buur of jeugdvriend mee naar het museum!

Goed om te weten:

• Het tentoonstellingsbezoek is op deze dag gratis voor bezoekers uit 1948 (op vertoon van ID-kaart). Anderen die meekomen betalen de reguliere toegangsprijs.
  • Om 12.00u en 13.00u vindt een instaprondleidingen plaats door de tentoonstelling Grenzeloos en vrij.
  • Voor het taartje geldt; zolang de voorraad strekt.