Cobra Pakt Uit! | Live at Cobra - Cobra Museum voor Moderne Kunst

14:30 Avinash
15.15 Rae
16:00 Zach

Op zaterdag 29 juli – tijdens het Cobra Pakt Uit! weekend – geniet u bij het museumcafé van live muziek. Op het programma staan verschillende singer-songwriters met elk een eigen muzikaal geluid. Laat je verrassen en geniet van musici die de grenzen van traditionele muziekstijlen verleggen en vermengen tot een geheel eigen sound.

Avinash Pandey
Avinash is een in India geboren singer-songwriter, gevestigd in Amsterdam. Hij laat zich inspireren door RnB, pop en soul en zijn muziek is een unieke samensmelting van genres die zorgt voor een geluid dat zowel nieuw als tijdloos aandoet. Zijn liedjes brengen emoties en verhalen over liefde, het leven en menselijkheid en resoneren op een persoonlijke en intieme manier met zijn luisteraars.

Rae Charmaine
Rae is een in Zimbabwe geboren singer-songwriter die in Amsterdam woont. Ze gebruikt haar zang en muziek om gevoelens uit te drukken die de meeste mensen voelen, maar niet kunnen overbrengen. Ze combineert haar melodieën en teksten in een muzikale reis. Het genre is een mix van jazz, blues, reggae, soul, R’n’B met Afrikaanse invloeden.

Zach Steiner
Zach Steiner is een Amerikaanse singer-songwriter. Zijn liedjes zijn levendige interpretaties van zijn eigen emoties en ervaringen. Met een soms pijnlijk eerlijke en kwetsbare sound, is zijn geluid in de kern Roots Americana. Hij noemt het graag Gutterfolk, een mix van Country, Folk, Blues en Bluegrass met een snufje Gypsy Swing.