Instaprondleidingen - Cobra Museum voor Moderne Kunst

Instaprondleidingen

Vrijdag 6 t/m zondag 8 oktober

Om 14.00 uur en 15.00 uur
Toegang gratis (exclusief museumtoegang)

In de maand oktober is er weer een editie van Cobra Pakt Uit! Wij organiseren voor bezoekers en belangstellenden gratis instaprondleidingen, gegeven door een museumdocent.

Tijdens deze rondleiding van ongeveer een half uur word je meegenomen in de verhalen achter de kunstwerken van onze tentoonstelling Grenzeloos en vrij.

De tentoonstelling Grenzeloos en vrij. Van Appel tot Basquiat vormt het hoogtepunt van het jubileumjaar waarin we de 75e verjaardag van de internationale Cobra-beweging (1948 – 1951) vieren! Een must-see voor iedereen die geïnteresseerd is in moderne kunst en een unieke kans om deze revolutionaire en inspirerende werken van dichtbij te bekijken.

Ontdek verrassende combinaties in deze tentoonstelling met 120 kunstwerken van onder meer Klee, Picasso, Appel, Van Gogh, Constant, Miró, Ferlov, Beckmann, Alechinsky, Pollock, De Kooning, Basquiat, Corneille, Van der Gaag, Brown, Schwitters en Munch. En vele andere bekende en minder bekende kunstenaars. Lees hier meer over de tentoonstelling.

Zaaloverzicht | Gallery view Grenzeloos en vrij, foto: Peter Tijhuis