Zit jij bij de Rabobank? Stem dan op het Cobra Museum! - Cobra Museum voor Moderne Kunst

Zit jij bij de Rabobank? Stem dan op het Cobra Museum!

Stemmen kan tot 26 september

Zit jij bij de Rabobank Amstel en Vecht? Breng dan je stem uit op het Cobra Museum voor 26 september.

Stem hier!

Door te stemmen op het Cobra Museum krijgen jongeren in Amstelveen de kans zich op cultureel en persoonlijk vlak te ontwikkelen en waardevolle ervaringen op te doen bij de Cobra Academy. Ze organiseren evenementen voor jong en oud waarmee het Cobra-gedachtegoed nieuw leven ingeblazen wordt en zo toegankelijk blijft voor een nieuwe generatie.

De Cobra Academy houdt zich voornamelijk bezig met de vraag: hoe maak je een museum interessant voor jongeren en hoe maak je gebruik van hun ideeën en inzichten? Vanuit hun frisse blik op kunst adviseren ze het museum over de invulling van het programma en organiseren ze evenementen en activiteiten voor leeftijdsgenoten. De Cobra Academy is er voor jongeren tussen 17 en 25 jaar uit Amstelveen die een passie voor kunst of muziek hebben en maatschappelijke betrokken willen zijn.