Aftermovie: Cross-Over | Literaire en muzikale Marokkaanse avond

Video nu online te zien

Cross-over is een regelmatig terugkerende samenwerking tussen P60, het Cobra Museum, Bibliotheek Amstelland en Boekhandel Libris Venstra. Op één avond volg je een route langs al deze locaties en maak je kennis met verschillende artiesten en kunstdisciplines.

Deze eerste editie van Cross-Over stond in het teken van de tentoonstelling Het andere verhaal die tot 18 september in het Cobra Museum te zien was.

De aftermovie staat nu online van een avond vol met poëzie, verhalen en muziek van artiesten met een Marokkaanse culturele achtergrond, georganiseerd door het Cobra Museum, P60, Boekhandel Libris Venstra en de Bibliotheek Amstelland. Er waren optredens van dichter Nisrine Mbarki, schrijver Hassnae Bouazza en singer-songwriter Sheyma hiernaast kon je de tentoonstelling Het andere verhaal bezoeken.

Klik hier om de aftermovie te zien