Luister nu de podcast aflevering met kunstenaar Tanja Ritterbex - Cobra Museum voor Moderne Kunst

Luister nu de podcast aflevering met kunstenaar Tanja Ritterbex

Podcast Cobra 75!

Je alvast verdiepen in de nieuwe tentoonstellingen? Luister dan nu de derde aflevering van de Cobra 75 podcast!
In deze derde en laatste aflevering spreekt hij met kunstenaar Tanja Ritterbex. Haar werk is te zien in de tentoonstelling en ze heeft eerder les gehad van Tal R, wiens werk ook te zien is in de tentoonstelling. Ze vertelt over haar eigen creatieve proces en over dat van Tal R.

In deze driedelige podcast serie Cobra 75 gaat Luuk Heezen in gesprek met verschillende gasten over 75 jaar Cobra kunst. Ook bespreken zij enkele kunstwerken die te zien zijn in de tentoonstelling Grenzeloos en vrij in het Cobra Museum voor Moderne Kunst in Amstelveen.