Het Andere Verhaal - Cobra Museum voor Moderne Kunst

Het Andere Verhaal

Introductiefilm

In deze video nemen we je mee door een aantal thema’s in tentoonstelling aan de hand van deskundige gastsprekers.

Presentator Myriam Sahraoui van DutchCulture en Stefan van Raay, directeur van het Cobra Museum, ontvangen onder andere schrijver en gastconservator Abdelkader Benali, ambassadeur voor Internationale Culturele Samenwerking Dewi van de Weerd, schrijver Khalid Mourigh, Mehdi Qotbi, directeur van de Fondation Nationale des Musées du Maroc, zelf kunstenaar, en museumdirecteur Abdelaziz El Idrissi van het Museum Mohammed VI of modern and contemporary art in Rabat.

Ook krijg je een kijkje in de Marokkaanse keuken, ons activiteitenprogramma en wordt de show aangevuld met sfeervolle muziek!

De video is als livestream uitgezonden bij de opening op 15 april 2022.