Haal meer uit de tentoonstelling met onze audiotour - Cobra Museum voor Moderne Kunst

Haal meer uit de tentoonstelling met onze audiotour

Audiotour

Kijk en luister
Speciaal voor de tentoonstelling Het andere verhaal. Kunst uit het Marokkaanse modernisme is er een audiotour ontwikkeld. Tijdens deze audiotour neemt gastconservator Abdelkader Benali u mee op reis langs zijn persoonlijke observaties. Maar ook andere makers en denkers komen aan het woord. Zij delen hun verhaal rondom thema’s als dekolonisatie, spiritualiteit, gender, identiteit en migratie.

Luister naar bijdragen van:

Abdelkader Benali, schrijver en gastconservator
Angela Jansen, mode-antropoloog
Jaouad Alloul, artistiek duizendpoot
Mina Abouzahra, interieurontwerper en ondernemer
Samira Dainan, zangeres en schrijver
Sarah Johnson, conservator Midden-Oosten en Noord-Afrika
Wafae Ahalouch, kunstenaar

Gratis audiotour
Bij de tentoonstelling is een gratis audiotour beschikbaar. Deze is te beluisteren op uw eigen mobiele telefoon. Download voor uw bezoek alvast de app. Scan onderstaande QR-code met uw mobiele telefoon of volg de link naar de Play store of de link App store en download MapMyVisit.