Cobra Business Club geeft 50K aan Museum Cobra - Museum Cobra

Cobra Business Club geeft 50K aan Museum Cobra

Donderdag 26 september

Vanavond overhandigde de Cobra Business Club een cheque ter waarde van 50.000 euro aan Museum Cobra.

Na de toezegging van de 3-jarige subsidie van Gemeente Amstelveen is de Cobra Business Club heel blij om hun steentje hierin bij te dragen in de vorm van 50.000 euro met het voortbestaan van het museum en daarmee ook het voortbestaan van de Cobra Business Club.

Wij bedanken de leden van de Cobra Business Club: altera vastgoed, AM, Amson & Kolhoff Notarissen, BDO, De Groot Douma Vosmeijer & Frantzen Advocaten, Dura Vermeer, Handelsbanken, KEIM, KLM, Léons, Lunshof Makelaardij Amstelveen, Maasdam Group, Netjes Beheer, Rabobank Amstel en Vecht, Renewi Nederland B.V. Regio Randstad-Noord, Technische Unie, Trebbe, Unibail-Rodamco Westfield, Van Doorne, Van Poelgeest BMW-MINI Amstelveen, Zorg en Zekerheid.