Workshops Frida Kahlo & Diego Rivera - Cobra Museum voor Moderne Kunst

Workshops Frida Kahlo & Diego Rivera

Laatste kans! woensdag & zaterdag

Atelier CoBrA organiseert gedurende de tentoonstelling Frida Kahlo en Diego Rivera: A Love Revolution iedere woensdag (15.00-17.00 uur) en zaterdag (11.00-13.00 uur) familieworkshops voor het hele gezin, deelname vanaf 6 jaar. Tot en met zondag 26 september.

Atelier CoBrA is tijdens de tentoonstelling Frida Kahlo & Diego Rivera tijdelijk verplaatst naar de benedenverdieping. Informatie bij de balie.

Workshops vinden plaats onder geldende corona-protocollen voor een veilige deelname.

Kosten per persoon: €20 (inclusief museumentree & toeslag)
Reserveer hier een plekje voor het hele gezin, inclusief entree. Kies een woensdag of zaterdag, en kies dan voor de workshop.

U kunt ook de workshop zelf (gratis) thuis doen met behulp van de instructievideo’s: Framing Frida @ home & My Deer Self @ home.

Woensdagen

Framing Frida
15.00 tot 17.00 uur

Frida Kahlo maakte vele zelfportretten. Dat kun jij ook! Ga aan de slag in Atelier CoBrA en maak jouw eigen kleurrijke passe-partout. We gaan schilderen in felle oud-Mexicaanse kleuren en maken eigentijdse bloemen, vogels en vlinders ter versiering. Na afloop is het tijd voor een vrolijk selfie moment met jouw frame.

Zaterdagen

My Deer Self
11.00 tot 13.00 uur

Geïnspireerd op het schilderij van Frida Kahlo waarin zij zichzelf als hert afbeeldde, ga je aan de slag om jouw eigen driedimensionale hert te maken. Na een kunstbeschouwing met de docent ga je samen aan de slag in het atelier met karton en verf.