Modeshow | NL Mode Academie X Cobra Museum  - Cobra Museum voor Moderne Kunst

Woensdag 28 februari

Datum: Woensdag 28 februari
Tijd: 14.30-15.00 uur
Toegang: Gratis (exclusief museumentree)

De mode en styling studenten van NL Mode Academie zijn ontzettend trots op de samenwerking met het Cobra Museum en presenteren op 28 februari om 14.30 hun werk aan het publiek. Dit zullen ze doen aan de hand van een heuse runwayshow in de tentoonstelling Anton Corbijn – MOØDe.

De NL Mode Academie is een mode en styling opleiding met veel persoonlijke aandacht, gevestigd in Amstelveen. Zowel styling als design komen tijdens de opleiding aan bod. Daarom is een runwayshow de uitgelezen kans om hun talent te laten zien.

De studenten van NL Mode Academie hebben zich verdiept in de het werk van toonaangevend fotograaf Anton Corbijn, waarvan het werk op dit moment te zien is in het Cobra Museum. In de tentoonstelling MOØDe presenteert Anton Corbijn foto’s uit zijn omvangrijke oeuvre waarin hij de cross-over verkent tussen portretfotografie en de modewereld. Hierbij omarmt Corbijn de termen ‘mood’ en ‘mode’ in de meest ruime zin.