Maak je eigen Cobra button - Museum Cobra

Maak je eigen Cobra button

Zaterdag 21 september

Maak je Eigen Cobra Button tijdens de Kegel Family Fair

Museum Cobra neemt deel aan de derde editie van de Kegel Family Fair op zaterdag 21 september van 12.00 tot 17.00 uur op Park de Kegel aan de Bovenkerkerweg 81 te Amstelveen. Dit jaarlijkse evenement, georganiseerd door Grand Hotel Amstelveen, het Nationaal Tennis Centrum en Bowling de Kegel, belooft weer een dag vol plezier en vermaak voor de hele familie te worden.

Maak je eigen button
Bij de stand van Museum Cobra kunnen kinderen en volwassenen hun eigen gratis button maken. Laat je inspireren door de kleurrijke en expressieve kunstwerken van Cobra-kunstenaars, of creëer je eigen unieke ontwerp.

Gratis toegang voor Amstelveners op woensdag
Naast de creatieve button-activiteit, worden de bezoekers ook geïnformeerd over onze speciale actie: gratis toegang voor Amstelveners op woensdag. Dit biedt een geweldige kans voor lokale bewoners om ons museum te ontdekken en te genieten van onze inspirerende kunstcollecties en gezinsactiviteiten.

Over de Kegel Family Fair
De Kegel Family Fair biedt een breed scala aan activiteiten voor alle leeftijden, zoals workshops, clinics, muziek, sport, dans, een braderie, kinderkermis, en een verscheidenheid aan eten en drinken. De toegang tot de fair is gratis. Kom langs en beleef een creatieve en gezellige dag met Museum Cobra tijdens de Kegel Family Fair! Voor meer informatie, bezoek onze website: museumcobra.nl.