Live at Cobra: Simone Don - Cobra Museum voor Moderne Kunst

Live at Cobra: Simone Don

Vrijdag 23 juni

Live at Cobra: elke vrijdagavond optredens in het Cobra Museum

Vanaf 23 juni kun je op de vrijdagavond vanaf 17.00 uur genieten van optredens in het Cobra Café. Elke vrijdagavond staat er een andere artiest klaar om jou te verrassen met hun talenten. Geniet van prachtige kunstwerken en muziek in combinatie met een hapje of drankje in het Cobra Café.  Mis deze kans niet en kom langs voor een avond vol kunst en muziek! Het museum is extra geopend op donderdag en vrijdag tot 20.00 uur.

Simone Don

Deze week bij Live at Cobra: Simone Don
Simone zingt melancholische en speelse melodieën met invloeden van neo soul, jazz en RnB. Ze zingt over haar avonturen en persoonlijke groei en reflecteert op de wereld. Ze laat je meeslepen in haar rijke fantasie en haar lust voor het goede leven, met een bitter humoristisch randje realiteit. Haar belangrijkste invloeden zijn Yazmin Lacey, Erykah Badu, Lianne la Havas en Amy Winehouse.