Stoepkrijt kunstwerk maken tijdens Keizer Karelpark Wijkfeest - Museum Cobra

Stoepkrijt kunstwerk maken tijdens Keizer Karelpark Wijkfeest

Zaterdag 13 juli

Op zaterdag 13 juli wordt het Keizer Karelpark Wijkfeest georganiseerd. Museum Cobra doet mee met een stoepkrijt-activiteit voor kinderen.

Datum: zaterdag 13 juli
Tijd: 14.00-17.00 uur
Waar? Keizer Karelpark
Kosten: gratis

Activiteit
Tijdens het Keizer Karelpark Wijkfeest is Museum Cobra aanwezig. Kom met ons het grootste stoepkrijt kunstwerk maken. Wees creatief met stoepkrijt

Verbinding
Simon Lutz, bewoner van deze wijk, is een van de organisatoren van het feest. Het wijkfeest biedt een mooie gelegenheid voor bewoners van verschillende achtergronden om elkaar te ontmoeten en nieuwe contacten te leggen.

Kunstwerk van Stoepkrijt
Museum Cobra is verheugd om deel uit te maken van het feestprogramma. Van 14.00 tot 17.00 uur begeleidt een professionele museumdocent de kinderen bij het maken van het grootste gezamenlijke stoepkrijtkunstwerk van Amstelveen. We maken er een echte beestenboel van! Als inspiratie gebruiken we de dierlijke figuren uit de collectie van de Cobra-beweging. Deze activiteit weerspiegelt de kernwaarden van de internationale Cobra-beweging: experiment, artistieke uitingen en samenwerking. Door samen een kunstwerk te maken, laten we zien dat elk kind een kunstenaar is en vrij is om zijn of haar creativiteit te uiten.