Express Yourself! - Cobra Museum voor Moderne Kunst

Express Yourself!

zondag 6 maart 11 - 15 uur

© Cobra Museum
Op zondag 6 maart 2022 organiseert het Cobra Museum in samenwerking met Platform C een familiedag rond het thema Express yourself! Neem je vader, moeder, opa en oma mee en kom kijken, luisteren en daarna zelf aan de slag! Voor alle leeftijden, van 6 tot 100 jaar!

11-12 uur
Een improvisatie-concert door blaasensemble Tegenwind olv Pieter Slijkoord, bestaande uit leerlingen van Platform-C. De leerlingen laten zich inspireren door een kunstwerk uit de tentoonstelling Constant 101: The Future Can Be Humane en componeren ter plaatse een bijbehorend muziekstuk of melodie op hun instrument. Vervolgens zullen ze elkaar en het publiek het resultaat laten horen.

12-15 uur
Zin gekregen om zelf aan de slag te gaan? Laat je inspireren door de kunstwerken in de tentoonstelling en maak je eigen creatie in Atelier CoBrA! Onze begeleiders staan voor je klaar om je op weg te helpen!

Het programma is gratis toegankelijk voor bezoekers met een geldig toegangsbewijs.