Cobra Pakt Uit! | Sieraden vertellen verhalen in Cobra Museum

Zaterdag 27 augustus 2022

Van: 15.00 – 17.00 uur
Voor volwassenen
Prijs: € 30,- (exclusief museumtoegang, inclusief zelfgemaakt sieraad)

KAARTVERKOOP  – let op: instructies voor kaartverkoop vind je onderaan deze pagina.

Stones Stories is een duurzame sieradenlijn geïnspireerd door de rijke Amazigh cultuur. De sieradenlijn dankt haar naam aan de oude traditie van storytelling uit deze cultuur. Stones Stories staat voor het in leven en ere houden van deze (oude) traditie door verhalen met elkaar te delen, met als doel ons van blijvende kracht te voorzien.

Tijdens deze workshop gaan deelnemers op zoek naar hun eigen verhaal. Hoe zijn cultureel erfgoed en identiteit met elkaar verbonden? En hoe kun je je verhaal verwerken in een zelfgemaakt sieraad? In de workshop ontwerp je – onder begeleiding van Stones Stories – jouw eigen unieke sieraad!

KAARTVERKOOP

Instructie voor kaartverkoop:

• Selecteer in de kaartverkoopkalender op zaterdag 27 augustus het gewenste tijdstip van toegang tot het museum, het aantal kaarten en type.
  • Ga naar de volgende stap en selecteer vervolgens de Workshop Sieraden vertellen Verhalen om 15.00 uur. Kies het aantal gewenste tickets.
  • Volg de vervolgstappen.

Vragen over de kaartverkoop? Van maandag t/m vrijdag kunt u tussen 9.00 en 17.00 uur bellen met 020 547 50 37.