Cobra Museum | DJ Psiertje komt draaien tijdens Cobra Pakt Uit!

Cobra Pakt Uit! | Muziek met DJ Psiertje

Zaterdag 27 augustus 2022

Tijd: 14.00 – 16.00 uur
Locatie: Sandbergplein (voor het museum)
Gratis toegang*

Het laatste weekend van augustus is er weer een editie van Cobra Pakt Uit! Een weekend met divers aanbod van activiteiten voor bezoekers en belangstellenden naar aanleiding van de tentoonstelling Het andere verhaal.

Op zaterdag 27 augustus pakt het Cobra Museum uit met DJ Psiertje, van 14.00-16.00 uur op het Sandbergplein voor het museum. Psiertje is een DJ vol passie en barstend van de energie. En dat is te zien: op het podium is ze helemaal op haar plek en weet ze je moeiteloos voor zich te winnen met haar performance skills en muziek waarbij het onmogelijk is om stil te blijven staan. Na een wervelend optreden tijdens de opening van Het andere verhaal is ze nu terug om het publiek opnieuw aan het dansen te krijgen en een Marokkaans muziekfeestje te bouwen.

De afgelopen twee jaar heeft Psiertje niet alleen evenementen in Nederland op hun kop gezet, maar rockt Psiertje ook het podium als internationale DJ. Zo verzorgde ze bijvoorbeeld het voorprogramma van Craig David, maar trad ze ook op tijdens de Fashion Week in Cannes.

Dj Psiertje

*Bij slecht weer vindt het activiteit binnen plaats en gelden de reguliere entreeprijzen.