Cobra Pakt Uit! | Music with food to share bij Cobra Museum

Van 10.00 – 17.00 uur: Food to Share
Van 14.00 – 16.00 uur: muziek
Toegang gratis

Het laatste weekend van juli is er weer een editie van Cobra Pakt Uit! Een weekend met divers aanbod van activiteiten voor bezoekers en belangstellenden naar aanleiding van de tentoonstelling Het andere verhaal.

Begin de dag goed met heerlijke Marokkaanse hapjes van Bahya Food to Share. Deze hapjes zijn te koop op het Sandbergplein (voor het museum). Bahya ontdekte, onder de culinaire vleugels van haar moeder, de eeuwenoude en traditionele geheimen van de Marokkaanse keuken. Onder haar supervisie groeide Bahya’s liefde voor deze bijzondere keuken; een rijkdom aan smaken en variaties én een schat aan geuren, smaken, kruiden en specerijen. Het is deze liefde die de basis vormt van haar wens om dit heerlijke, pure en kleurrijke eten met een ieder te willen delen. Vanaf 14.00 uur is er muziek wat ideaal te combineren is met de Marokkaanse hapjes.

Bahya en moeder