Cobra Pakt Uit! | Instaprondleidingen - Cobra Museum voor Moderne Kunst

Datum: 26, 27 en 28 januari
Tijd:
14.00 uur en 15.00 uur
Kosten: gratis (exclusief museumtoegang)

For English speakers, there is a guided tour on Saturday 27 January at 3pm. Free of charge (excluding museum entrance fee)

Tijdens deze rondleiding van ongeveer een half uur ontdek je de verhalen die verborgen liggen in de tentoonstelling MOØDe waar Anton Corbijn foto’s uit zijn omvangrijke oeuvre (tussen 1979 – 2023) presenteert waarin hij de cross-over tussen portretfotografie en de wereld van de mode verkent. Corbijn omarmt hierbij de termen “stemming” en “mode” in de breedste zin van het woord.

“Ik fotografeer vooral persoonlijkheden, maar mode hoort er steeds meer bij. We nemen allemaal ’s ochtends een beslissing over wat we aan zullen trekken, al is het maar een hoed of een zwart T-shirt. Mode is niet altijd met hoofdletters gespeld.” — Anton Corbijn

Zaaloverzicht | Gallery view MOØDe, foto: Peter Tijhuis