Cobra Museum – Atelier CoBrA bij De Kegel Family Fair - Cobra Museum voor Moderne Kunst

Cobra Museum – Atelier CoBrA bij De Kegel Family Fair

Zaterdag 25 juni, 12.00-17.00 uur

handje Fatima

Atelier CoBrA van het Cobra Museum staat op de Kegel Family Fair helemaal in het teken van de tentoonstelling Het andere verhaal – Kunst uit het Marokkaanse modernisme. Heb je weleens gehoord van het Handje van Fatima? Het is een gelukssymbool in de vorm van een hand uit het volksgeloof van het Midden-Oosten en Noord-Afrika.

Kom tijdens De Kegel Family Fair op zaterdag 25 juni naar Atelier CoBrA om je eigen Handje van Fatima maken. Kom het tekenen, kleuren en mooi versieren. Neem het mee naar huis en hang het op in je kamer ter bescherming.

Ook kun je vanaf 13.00 uur gratis je handen met henna laten beschilderen. Leyla van Lelly’s Henna ontvangt je achter haar tafel en versiert je huid met prachtige hennapatronen!

Alle informatie over de Kegel Family Fair vind je hier.

Enthousiast geworden en wil je dit vaker doen?

Iedere zondag van 11.00 – 14.00 uur en op woensdag van 13.00 – 16.00 uur kun je in het Cobra Museum gratis creatief aan de slag in Atelier CoBrA. Wees welkom!