40.000ste bezoeker Anton Corbijn - MOØDe! - Cobra Museum voor Moderne Kunst

40.000ste bezoeker Anton Corbijn – MOØDe!

Donderdag 4 april

Vandaag hebben we de 40.000ste bezoeker van de tentoonstelling MOØDe verwelkomd in het museum!

Sinds december hebben maar liefst 40.000 bezoekers de tentoonstelling Anton Corbijn – MOØDe bezocht! Vandaag werden Ed en Joke warm onthaald door directeur Hedwig Verhoeven.

Hedwig over de tentoonstelling: “𝘍𝘪𝘫𝘯 𝘥𝘢𝘵 𝘥𝘦 𝘵𝘦𝘯𝘵𝘰𝘰𝘯𝘴𝘵𝘦𝘭𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘻𝘰 𝘨𝘰𝘦𝘥 𝘭𝘰𝘰𝘱𝘵. 𝘋𝘪𝘵 𝘴𝘶𝘤𝘤𝘦𝘴 𝘩𝘦𝘦𝘧𝘵 𝘦𝘳𝘷𝘰𝘰𝘳 𝘨𝘦𝘻𝘰𝘳𝘨𝘥 𝘥𝘢𝘵 𝘥𝘦 𝘵𝘦𝘯𝘵𝘰𝘰𝘯𝘴𝘵𝘦𝘭𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘸𝘰𝘳𝘥𝘵 𝘷𝘦𝘳𝘭𝘦𝘯𝘨𝘥 𝘵𝘰𝘵 𝘦𝘯 𝘮𝘦𝘵 𝘮𝘢𝘢𝘯𝘥𝘢𝘨 20 𝘮𝘦𝘪!”

De tentoonstelling van Anton Corbijn is een week langer te bezichtigen in Amstelveen. Het museum is van dinsdag tot en met zondag geopend van 10.00 tot 17.00 uur. Maandag 20 mei, op Tweede Pinksterdag, is het museum een extra dag geopend van 10.00 tot 17.00 uur.