Ik heb mijn ticket niet ontvangen, maar het geld is van mijn rekening afgeschreven.
Hier kunnen verschillende redenen voor zijn:
- De e-mail met tickets kan zich in de spambox of map met ongewenste e-mail bevinden. Bij Gmail zit de e-mail vaak in de speciale map met spam of reclame.
- Er kan een typefout in bijvoorbeeld het e-mailadres zitten. Als u contact met ons opneemt via het formulier onderaan deze pagina, zullen we het corrigeren en de tickets opnieuw verzenden.
- Door serverproblemen kan er vertraging ontstaan. Controleer uw e-mail na een poosje.
Het lukt me niet online een ticket te reserveren.
Als het bestellen van een ticket niet lukt kan dat meerdere oorzaken hebben. Controleer uw internetverbinding en vernieuw de webpagina. U kunt het ook nogmaals proberen in een andere browser. Soms kan het helpen om de computer opnieuw op te starten.
Ik kom niet verder door de betaalpagina, omdat ik steeds weer op dezelfde pagina beland.
Hier kunnen verschillende redenen voor zijn:
- U kunt alleen naar de volgende pagina in de bestelprocedure als alle gegevens correct zijn ingevuld. Controleer bij betaling met een creditcard of er geen spelfouten zitten in de gegevens van de kaarthouder. Vergeet niet uw CVC-code in te vullen, als u met een creditcard betaalt. Bij betaling via de bank moeten de bankgegevens kloppen.
- Let op: voorkom dubbele betalingen! Controleer eerst of de betaling gelukt is voordat u een nieuwe poging doet.
- Soms helpt het om gebruik te maken van een andere browser.
- Heeft u niet genoeg saldo of wordt de betaling geweigerd door de creditkaartmaatschappij? Probeer het opnieuw, eventueel met een andere kaart.
Ik heb problemen met het downloaden van mijn ticket(s) op de bestelpagina.
Na betaling ontvangt u een e-mail met de tickets als PDF-bestanden in de bijlage.