Livestream opening Frida Kahlo & Diego Rivera - Cobra Museum voor Moderne Kunst

Livestream opening Frida Kahlo & Diego Rivera

Donderdag 27 mei om 16.00 uur

Graag hadden wij onze deuren geopend vanaf 28 mei voor de tentoonstelling Frida Kahlo & Diego Rivera, A Love Revolution. Vanwege de coronabeperkingen ‘opent’ het Cobra Museum feestelijk en veilig haar online deuren met een Livestream opening.

Talkshow
Tijdens de online opening maakt u via vier thema’s in de tentoonstelling kennis met Frida Kahlo & Diego Rivera en wordt u ondergedompeld in de wereld van en rondom het kunstenaarsechtpaar en hun tijdgenoten. In een tafelgesprek gaan gastheer en Stadsdichter van Amstelveen Matthijs den Hollander en gastconservator Stefan van Raay in gesprek met onder anderen auteur en voormalig politicus Anja Meulenbelt, kunsthistoricus Karin Haanappel, museumprofessional Bruno Aguilar en activist en filosoof Aynouk Tan. Het programma wordt opgeluisterd met muziek en dans.

Het programma start om 16.oo uur en duurt ongeveer 45 minuten.
Meld u zich hier aan, dan ontvangt u een link naar de livestream in uw inbox.